Op avontuur - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van ukrainegoteam - WaarBenJij.nu Op avontuur - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van ukrainegoteam - WaarBenJij.nu

Op avontuur

Door: Esther

25 Juli 2017 | Oekraïne, Kiev

21 juli. De dag dat ons avontuur begon. Iedereen kwam hier heen met verschillende verwachtingen en verschillende doelen. We ontmoeten degenen waarmee we deze reis gaan beleven. Allemaal hebben we de zelfde bestemming; Oekraïne.

We gaan op weg met Esther, Lieke, Anouck, Lizah, Loes, Marlies en Machiel. En samen vormen wij een team. Een team waarin we allemaal op een andere manier functioneren, elkaar aanvullen. En op dit blog gaan we jullie meenemen op dit avontuur.

We begonnen met het Go Fest op Heidebeek. Hier werden we een weekend toegerust om naar Oekraïne te gaan. Er was tijd van aanbidding, seminars, stille tijd, team tijd, teambuilding en natuurlijk je eigen team leren kennen! We konden direct goed met elkaar overweg en hebben erg genoten van deze tijd.

Alleen maandag was het dan echt zover! Om drie uur s, middags werden we gebracht naar Zwolle om op de trein te stappen naar Schiphol! Ons vliegtuig naar Wenen in Oostenrijk zou om acht uur gaan. Vervolgens zouden we een halfuurtje overstaptijd hebben voor het volgende vliegtuig naar plaats van bestemming: Kiev. Dit ging alleen een beetje anders dan gepland.

Om acht uur konden we pas het vliegtuig in. Hij was later aangekomen door slecht weer in Oostenrijk. En vervolgens zeiden ze in het vliegtuig dat we een halfuur vertraging hadden. Daarna nog een kwartier.. nog tien minuten. Uiteindelijk vlogen we pas om negen uur. En je kan het al raden: we miste onze vlucht naar Oekraïne.

We moesten een nieuwe vlucht gaan boeken. We zagen al helemaal voor ons hoe we een nachtje op het vliegveld in Wenen moesten gaan doorbrengen. Maar we hebben van de vliegmaatschappij overnachting bij een hotel gekregen plus ontbijt! We werden per taxi naar ons hotel gebracht. Dit was wel aan de totaal andere kant van Wenen. We werden met taxi’s naar het hotel gebracht. Dus konden we ook vanuit onze raampjes deze stad een beetje bewonderen. En ik denk dat we ergens rond half 1/1 uur aankwamen bij ons hotel. We hadden een niet al te lux hotel verwacht. Maar toen we daar aan kwamen bleek het een best lux hotel te zijn. We hebben er van genoten om op heerlijk zachte bedden te slapen, een bad te nemen of een lekkere douche en niet te vergeten de volgende ochtend het all you can eat ontbijt. Er was van alles. Croissantjes, wafels, je kon een omelet laten bakken, fruit, yoghurt en nog veel meer. Of gewoon teveel om uit te kiezen.

Maar om 11:10 vertrokken we dan toch echt naar Oekraïne! En uiteindelijk kwamen we een dagje later dan gepland toch allemaal veilig aan in Kiev! We zijn naar de basis in Kiev gebracht waar we wat informatie hebben gekregen over wat we de volgende dagen gaan doen. Morgenochtend gaan we op een drie uur durende reis naar een dorpje waar we de komende dagen verblijven.

We zien er erg naar uit wat er de komende dagen gaat gebeuren!
Hier wat gebedspuntjes:
- Voor bescherming van ons team
- Voor de kinderen, tieners en ieder ander die we gaan ontmoeten
- Gezondheid, altijd fijn
- Dat de Heilige Geest ons leidt en we door Hem mensen kunnen bereiken
- En heel veel liefde voor ons team en iedereen die we tegen komen! <3 <3 <3 <3

En natuurlijk dankpuntjes!
- We zijn veilig aangekomen!
- Een heerlijke nacht in een lux hotel.
- Gastvrijheid van de basis
- Dat iedereen zich op gemak voelt in ons team
- Voor Jezus

Als we weer internet hebben horen jullie de rest van ons avontuur. Heel veel liefde en knuffels van het Oekraïne team!

Groetjes ons

• 26 Juli 2017 - 11:25

Mirjam Schreurs:

Wauw! Dat begint erg leuk en spannend! Geniet ervan! ❤️

• 27 Juli 2017 - 00:06

Leander Schreurs:

Heel veel zegen voor jullie en dat de HG door jullie heen met liefde mag gaan spreken!
    En ook fijn plezier maken met elkaar :-)

• 27 Juli 2017 - 11:57

Gertine:

Een hele goede tijd daar in Oekraïne. Leuk om zo mee te lezen. Shalom en blessings

• 27 Juli 2017 - 13:04

YettaGanka:

Lieve Ukraine gangers,
    Dank voor jullie blog!
    Fijn om zo met jullie mee te reizen
    Veel plezier samen met alle mensen die op jullie pad komen deze dagen
    God zegene jullie!

• 31 Juli 2017 - 10:28

Sylvia :

Wat wen spannend begin. Ben erg benieuwd naar de vervolg verhalen.
    Het wordt vast een mooie onvergetelijke gezegende reis.
    Gods zegen toegewenst.